Εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου E-shop

Κατασκευή e-shop

Από τα πρώτα αιτήματα των συνεργατών μας όταν πρωτοκυκλοφόρησε το WEFIA, ήταν η ανάπτυξη μίας e-commerce πλατφόρμας η οποία να είναι λειτουργική και εύχρηστη, να αποδίδει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης και να διαθέτει εργαλεία που θα βοηθούν πραγματικά τον επιχειρηματία στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών του αυξάνοντας τις πωλήσεις  και βελτιώνοντας τις σχέσεις της επιχείρισης του με τους πελάτες της. 

'Έχοντας ήδη πολύχρονη εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων κάνοντας χρήση και αξιολογώντας όλες σχεδόν τις open source και μη πλατφόρμες του εμπορίου,  αναπτύξαμε την έκδοση E-Commerce του WEFIA η οποία αποτελεί επέκταση της βασικής πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και έρχεται να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στις λύσεις που κυκλοφορούν στην σημερινή αγορά.

Η λύση E-Commerce προσφέρει μία ευρεία γκάμα εξελιγμένων ορθολογιστικών χαρακτηριστικών που μεγιστοποιούν τις πωλήσεις μιας online επιχείρησης και διασφαλίζουν ότι θα παραμείνει υψηλά στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία μεταβάλλεται συνεχώς με ραγδαίους ρυθμούς.

Επιγραμματικά και ανά κατηγορία οι δυνατότητες  που διαθέτει η εφαρμογή E-Commerce: 

Marketing, Promotions, and Conversion Tools

  1. Ορισμός σχετικών προϊόντων , up-sells και cross-sells προϊόντων
  2. Ορισμός ειδικών promo τιμών για ειδικές κατηγορίες προϊόντων και πελατών μέσω χρήσης κουπονιών
  3. Δημιουργία προσωποποιημένων κωδικών ανά κουπόνι και δυνατότητα εξαγωγής των κωδικών για διάθεση εκτός του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-mail, newsletter κλπ)
  4. Παρακολούθηση και καταγραφή χρήσης κουπονιών
  5. Επιλογές εφαρμογής δωρεάν μεταφορικών (είτε από παραμετροποίηση στους τρόπους αποστολής, είτε με χρήση κουπονιών)
  6. Προϊόντα με χαρακτηριστικά και χαρακτηριστικά με παρακολούθηση διαθεσιμότητας
  7. Δυνατότητα custom σχεδίασης για σελίδες προϊοντικών κατηγοριών
  8. Εμφάνιση προϊόντων που προβλήθηκαν πρόσφατα
  9. Αναδυόμενα μηνύματα
  10. Εγκαταλειμμένο καλάθι με δυνατότητα επαναφοράς (δυνατότητα μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες)
  11. Επιλογές Sharing για Facebook, Twitter και E-mail
  12. Δυνατότητα ζήτησης για το προϊόν για συγκεκριμένο μέγεθος όταν αυτό δεν είναι πλέον διαθέσιμο
  13. Δυνατότητα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το προϊόν
  14. Δυνατότητα δημιουργίας xml αρχείων για Skroutz , Bestprice και για οποιοδήποτε άλλο κανάλι αγοράς 
  15. Δημιουργία καταλόγου για Facebook, Instagram
  16. End points για ενσωμάτωση κώδικα facebook pixel, skroutz analytics, tag manager και παρακολούθηση όλων των συμβάντων

Seo, Μηχανές αναζήτησης

  1. Αυτόματη δημιουργία Google Sitemap
  2. Φιλικά Urls για τις μηχανές αναζήτησης για προϊόντα , όσο και για κατηγορίες προϊόντων ή χαρακτηριστικά.
  3. Meta data για προϊόντα και κατηγορίες
  4. Structured Data για προϊόντα και κατηγορίες

Διαχείριση σελίδας

  1. Ορισμός δυναμικών ρόλων και δικαιωμάτων για την διαχείριση των κυκλωμάτων του συστήματος
  2. Χρήση του CMS για εύκολη δημιουργία και επεξεργασία σελίδων. Χρήση κειμενογράφων WYSIWYG και Content Builder για ανάπτυξη γρήγορου και ελκυστικού περιεχομένου. 
  3. Επιλογή από πληθώρα έτοιμων templates ή σχεδίαση και εφαρμογή ειδικού γραφιστικού από λευκό καμβά.
  4. Πολυγλωσσικότητα
  5. Εμφάνιση τιμών σε πολλαπλά νομίσματα (μόνο οπτικά, όχι λειτουργικά)
  6. Δυνατότητα custom σχεδίασης για σελίδες προϊοντικών κατηγοριών
  7. Δυνατότητα διαφορετικών ΦΠΑ ανάλογα με την κατηγορία προϊόντων,την τοποθεσία και τον τύπο πωλήσεων (Λιανική - Χονδρική)
  8. Μαζική εισαγωγή και εξαγωγή ειδών και κατηγοριών

Προβολή προϊοντικής κατηγορίας - Κατάλογος

  1. Φιλτράρισμα προϊόντων βάση δυναμικών tags, χαρακτηριστικών με διαθεσιμότητα (πχ χρώμα  - μέγεθος) και εύρος τιμής
  2. Ταξινόμηση προϊόντων με κωδικό, τίτλο, τιμή αύξουσα - φθίνουσα
  3. Δυνατότητα εμφάνισης προϊόντων σε μορφή πλέγματος ή λίστας
  4. Δυνατότητα σελιδοποίησης λίστας προϊόντων είτε με κουμπιά , είτε με Infinite scrolling (όπως facebook) 
  5. Δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι από το tile του προϊόντος
  6. Δυνατότητα προσθήκης στη λίστα σύγκρισης και στη wishlist από το tile του προϊόντως
  7. Quick view για σύντομη προβολή είδους χωρίς ανοίξει η σελίδα του προϊόντος
  8. Lazy loading εικόνων ειδών για μεγαλύτερη ταχύτητα κατά το φόρτωμα της σελίδας
  9. Caching τωv tiles των προϊόντων για μεγαλύτερη ταχύτητα κατά το φόρτωμα της σελίδας
  10. Δυνατότητα ενεργοποίησης CDN υπηρεσίας μόνο για τις εικόνες, scripts και stylesheet της σελίδας για μεγαλύτερη ταχύτητα κατά το φόρτωμα της σελίδας
  11. Δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών καταλόγων ή flip books. (Κατόπιν συνεννόησης)

Προβολή προϊόντος

  1. Πολλαπλές φωτογραφίες ανά προϊόν
  2. Δυνατότητα Zoom In σε κάθε φωτογραφία είτε με μορφή μεγεθυντικού φακού, είτε με popup μεγέθυνση
  3. Εμφάνιση επιλογών προϊόντων με τέσσερις τρόπους (Select box, Radio Buttons, Κουμπιά ή Εικόνες)
  4. Σχετικά προϊόντα , up-sells και cross-sells προϊόντων
  5. Εμφάνιση διαθεσιμότητας είτε με απόλυτο αριθμό, είτε με κλίμακες ορίζοντας δυναμικά τα λεκτικά.
  6. Προσθήκη στη Wishlist (διατίθεται μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες)
  7. Προσθήκη στη λίστα σύγκρισης
  8. Εκδήλωση ενδιαφέροντος
  9. Ερώτηση για το προϊόν
  10. Αίτημα για ενημέρωση νέας διαθεσιμότητας σε είδη και χαρακτηριστικά που έχουν εξαντληθεί
  11. Share buttons
  12. Πολλαπλά tabs για extra πληροφορίες στα είδη (Τεχνικά χαρακτηριστικά, οδηγίες χρήσης, Videos κλπ)
  13. Επισυναπτόμενα αρχεία (manuals)

Καλάθι αγορών

  1. Δυνατότητα εμφάνισης σε πλευρική στήλη ή popup παράθυρο
  2. Δυνατότητα εφαρμογής κουπονιού
  3. Δυνατότητα εμφάνισης μηνυμάτων προτροπής ή πληροφοριακών μηνυμάτων με συνθήκες τις οποίες ορίζει ο χειριστής

Ταμείο 

  1. Δυνατότητα ταμείου σε ένα ή τέσσερα βήματα (wizard)
  2. Δυνατότητα για συνέχεια ως ανώνυμος πελάτης ή εγγεγραμμένος πελάτης με δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού μαζί με την παραγγελία
  3. Δυνατότητα αποθήκευσης καλαθιού (διατίθεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες)
  4. Δυνατότητα προσθήκης μηνυμάτων για δώρα ή παρατηρήσεις.
  5. Δυνατότητα προσθήκης επιπλέον πεδίων που απαιτούν συμπλήρωση από τον πελάτη κατά το checkout (πχ ηλικία , φύλο κλπ)
  6. Δυνατότητα προσθήκης στο newsletter
  7. Δυνατότητα επιλογής έκδοσης τιμολογίου
  8. Δυνατότητα επιλογής διεύθυνσης αποστολής από προηγούμενες παραγγελίες (διατίθεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες)
  9. Geolocation services με χρήση υπηρεσιών  Google για εύκολη εύρεση και ακριβή δήλωση περιοχής, διεύθυνσης και ΤΚ.
  10. Δυνατότητα αντιγραφής στοιχείων αποστολής από τα στοιχεία πληρωμής
  11. GDPR συμβατότητα με δημιουργίας συναίνεσης στο διαχειριστικό της εφαρμογής.
  12. Δυνατότητα εφαρμογής κουπονιού

Τρόποι πληρωμής 

  1. Δυνατότητα απόκρυψης για συγκεκριμένες χώρες - νομούς - περιοχές
  2. Ελάχιστο και μέγιστο ποσό εμφάνισης
  3. Έξοδα πληρωμής και δήλωση ποσού που αναιρεί τα παραπάνω έξοδα (free payment)
  4. Διασύνδεση με όλες τις Ελληνικές πύλες πληρωμών (Eurobank, Alpha, Εθνική - NBG, Πειραιώς - Winbank - Viva Payments, EDPS) μέσω μεθόδου redirect
  5. Διασύνδεση με Paypal, Mollie Payments μέσω μεθόδου redirect
  6. Δυνατότητα διασύνδεσης με οποιαδήποτε νέα πύλη πληρωμών (κατόπιν συμφωνίας)
  7. Δυνατότητα απεριόριστων offline και online τρόπων πληρωμής
  8. Μηχανισμός καταγραφής ηλεκτρονικών πληρωμών για καλύτερη εξυπηρέτηση στις επικοινωνίες με τις πύλες πληρωμών όταν χρειάζεται ή για αποσφαλμάτωση όταν είναι αναγκαίο.

Τρόποι αποστολής

  1. Δυνατότητα απόκρυψης για συγκεκριμένες χώρες - νομούς - περιοχές
  2. Δυνατότητα περιορισμού τρόπων αποστολής σε συγκεκριμένους όταν γίνει επιλογή συγκεκριμένου τρόπου αποστολής (Απενεργοποίηση πχ της αντικαταβολής όταν γίνει επιλογή παραλαβής από το κατάστημα)
  3. Ποσό μηδενισμού μεταφορικών (ορίζεται είτε ενιαία στον τρόπο αποστολής, είτε σε κάθε ζώνη ξεχωριστά)
  4. Πολλαπλές ζώνες (βάση χώρας - περιοχής - νομού) ανά τρόπο αποστολής.
  5. Ορισμός κόστους μεταφορικών ανά ζώνη με βάση το βάρος ή τον όγκο. Δήλωση σε πίνακα τα κόστη που αναγράφει ο εκάστοτε τιμοκατάλογος παρόχου μεταφορών.
  6. Δυνατότητα μηδενικών μεταφορικών σε διαφορετικό συνολικό ποσό παραγγελίας για κάθε ζώνη
  7. Δυνατότητα διασύνδεσης με third party apis εταιριών εσωτερικού ή εξωτερικού για αυτόματο υπολογισμό μεταφορικών. (UPS, FedEx, DHL, TNT κλπ)

Παραγγελίες

  1. Προβολή, επεξεργασία και ολοκλήρωση από την διαχείριση της εφαρμογής
  2. Εκτύπωση
  3. Επαναποστολή του e-mail ολοκλήρωσης παραγγελίας στο ίδιο ή σε διαφορετικό e-mail παραλήπτη
  4. Αποστολή ενημερώσεων σχετικά με την παραγγελία (πχ αλλαγή status ή ενημέρωση για τον κωδικό αποστολής δέματος)

Στατιστικά - Reports

  1. Υποστήριξη για Google Universal Analytics, Facebook Pixel, Skroutz Analytics
  2. Report πωλήσεων
  3. Report εγκαταλελειμμένων καλαθιών
  4. Report προϊόντων με περισσότερες προβολές
  5. Report προϊόντων με περισσότερες πωλήσεις
  6. Report χαμηλών αποθεμάτων (Low stock)
  7. Report αναζητήσεων εσωτερικής μηχανής
  8. Report χρήσης κουπονιών
  9. Report συνολικών πωλήσεων ανά περίοδο

Κι επειδή δεν θέλουμε απλά να ακολουθούμε τις εξελίξεις, αλλά θέλουμε να οδηγούμε τις εξελίξεις, εργαζόμαστε συστηματικά στην πλατφόρμα μας και προσθέτουμε συνεχώς νέα λειτουργικά στοιχεία.

Σύντομα θα είναι διαθέσιμα τα παρακάτω χαρακτηριστικά και ακολουθούν και άλλα.

  1. Σύστημα επιβράβευσης με πόντους οι οποίοι θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μελλοντικές αγορές. Οι πόντοι θα δίνονται για αγορές, εγγραφές μελών, newsletter signups, σχόλια σε προϊόντα και άλλα.
  2. Credits καταστήματος. Οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν credits και να τα εξαργυρώνουν στις αγορές τους. Επίσης οι διαχειριστές θα μπορούν δέχονται επιστροφές προϊόντων οι οποίες θα μεταφράζονται σε πίστωση credits στον λογαριασμό του πελάτη.

WEFIA © Copyright 2020 - Designed and Developed By NetApps Ltd